yo tambien si si el perro del mar OUI

Har ÄNTLIGEN fått tummen ur le röv och bytt bloggdomän till något lättare, tyckte tumblr var dåligt. Fast det är det säkert inte ens egentligen. Bara jag som är oteknisk. Har sett ett tiotal tumblr-bloggar som verkligen ser amazing ut, men jag förstår inte för allt jag är värd hur faaan man gööör, så lägger ner det projektet trying-to-understand-tumblr och kör på något jag kan helt okej mycket istället. Hatar ju att göra saker jag är dålig på så its a winwin!

Anywho, nause i torsdags var väldigt väldigt roligt! Miket roliga sunnefolks där och hade en asabra kvel! Bah att blicka framåt mot Rebecca och Fiona nu som förmodligen kommer bli ännu bättre, weeeeyyayay!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0