when im banging on mah dashboard

Solen skiner här i Gardermoen och det får mig på ett oväntat glatt humör, jävligt förrvirrande eftersom jag alltid bara vill hoppa på flygtåget till sverige (som passande nog går 30 meter utanför vårat hus en gång i halvtimmen). Alltid när ett av de här tågen går förbi rycker man till som fan av ljudet, för att sen önska så innerligt att man satt på det själv. Alldeles nyss, när jag kollade på ett avsnitt av Sex and the city, rullade ett av dessa tåg förbi, och jag bah vände blicken direkt tillbaks till dataskärmen igen där Samantha, Charlotte, Miranda och Carrie var mitt uppe i en av sina bruncher. Ingen hemlängtan, ingen suck, inte ens en liten liten tanke om hemfärd svävade förbi.

Ääääär jaaag sjuuk eller!!

Förresteeeeeen så är SIMON SNART HÄR = Ingen mer ensamtid här = MUY BIEN!! Ska alldeles strax gå och sätta på kaffe!

/linnea på täppa



Kommentarer
iaklia

Thank you sweet dear Limpan! :)

2012-03-01 @ 19:03:42
URL: http://iadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0