mañana mañana

YESSSSSS jag lyckades göra spanska n, fast tog fan tusen år och såg ut så här innan: ¨n¨n¨¨n.n¨.n¨:^N.¨~~~~¨n¨~¨n aa ni fattar, dagens ilandsproblem osv!

IALLAFALL, är det bara jag som underskattat Timbuktu som fasen? Jag menar, vem som helst fattar ju att denna man mer eller mindre är ett geni, med alla hits som skjuter i toppen på alla digilistor, priser på diverse galor, den obligatoriska rollen i musikhjälpen som ingen kan rubba osvosvosv. MEN, trots detta upphör han inte att förvåna. Lyssnade igenom albumet "Pusselbitar" för nån dag sen och blev störtförälskad i denna låt, SÅ SKÖN!



Kommer alltid minnas dagen då jag sålde en ost och skink-baguette till dig, jason! Hoppas den smakade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0