I got a love that keeps me waiting

Alltså, vad är egentligen grejen med toalettbås? Finns det NÅGOT som är positivt med denna so called "uppfinning"? (om det ens borde kallas DET...). Känner mig asneggo nu men det här är nåt som har stört mig så sjukt länge då jag ständigt stöter på dessa jävliga toaletter. På flygplatsen, jobbet, skolor, ÖVERALLT ÄR DOM! För det första måste man typ backa in eftersom de oftast är så jäkla små, och lets face it, det ÄR INTE KUL att sitta och göra nummer två när man är dålig i magen och det sitter en stackare typ en meter bredvid och det enda som skiljer åt är en vägg i plywood som är typ tre millimeter tjock och dessutom as-lyhörd, och även om den INTE var det skulle allt ändå höras eftersom väggen liksom inte går ända upp eller ner. Sparar de verkligen så mycket pengar på att skära ner på väggmaterialet med 20 centimeter per toavägg eller whats the point? DOCK måste jag ändå säga att den enda fördelen (läs ENDA) med toabås är att man kan göra fejk-armpruttar (såna alla killar alltid gör när de går i förskolan, ni vet) så alla som står i kön typ skäms ihjäl åt en, haha.

TOALETTER MED REJÄL VÄGG I MITT <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0