x3

JA, ni såg rätt (tv-shopvarning). Inte mindre än 3 inlägg idag (!!!), ni kan lägga ner hyperventileringspåsarna nu. Ring mormor, ropa in mamma från köket och hämta övriga släkt och vänner CAUSE THIS IS HUGE!!!! Eeeeeller så är det bah så att jag har bajtråkigt igen eftersom julia jobbar och simpan och adrian är i swedenland PLUS att jag sitter på gardermoens flygplats helt själv med bajsnabbt internet och sörjer det faktum att jag kollade klart gossip girl säsong 4 igår = INGEN MER TV-SERIE NUMERA OSEDD ON LINNEA MAGNUSSONS DATOR! Kaos. Stort jävla kaos. Sen är det som så att jag TÄNKER.INTE.LADDA.NER.NÅN.NY.SERIE.IDAG.

Varför inte, linnea? tänker ni säkert nu. Hur, ja HUR ska du överleva norge utan en tv-serie att se på? Lugna er, säger jag då, jag kör på ett idiotsäkert val. De gamla rävarna från kvarteret skatan får helt enkelt döda mina alone-hours här för tillfället, för helt ärligt talat, och jag VET att jag låter som att jag är 14 bast när jag säger detta, men jag tror fasen inte jag kommer älska nån serie lika mycket som gossip girl och sex and the city. Seriöst alltså, jag har haft jag vet inte HUR många drömmar om Blair, Serena och Chuck och jag skulle fan döda för att se säsong fem nu (okej, liiiite överdrift men ni fattar poängen vavava). DOCK finns den inte att ladda ner än. Bajs.Korv.

Så var det med den saken! Hyllar S och B och mitt tillfälliga break up med en bild bah därför /// FjOrTiZzEn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0