Jag har passion i brallorna och jag är inte rädd att visa det, visa det, visa det

Såhär kände jag mig igår på förfesten innan kvällens utgång:






Alla mina nära och kära skulle ut på en hejdundrande partykväll ute i galna Sunne city, inga hämningar ocensurerat osvosvosv, medans jag skulle på fotbollscup klockan kvart i sju på morgonkvisten dagen efter. Weeehaaa liksom. Där satt jag på förferren, världshistoriens torraste torrboll, i ett hörn och såg cranky ut typ hela kvällen. Gav ifrån mig nåt ljud ibland i form av en grymtning, annars satt jag med näsan i mobilen. Socialast i stan osv. Var på riktigt längesen jag var så tråkig (för jag är så JÄVLA ROLIG ANNARS). Det är nog seriöst en av mina absolut värsta egenskaper jag har, att jag har så jäkla svårt att tagga för andras skull när jag själv inte ska ut, typ "WOHOOOO FAN VA KUL NI SKA HA IKVÄLL HAHAHHAA YEAAAAAAAHHHH SJÄLV SKA JA BAH GÅ OCH LÄGGA MIG MEN SKITSAMMA FATTA VAD KUL NI SKA HA BRUDARRRRRR!!". Nej. Dä går int. Låter som att jag är fett missunnsam nu, och...det är jag nog också, i just den situationen! Tur jag har världens bästa lillasyster som skulle hem samtidigt som mig, dä blev en tockenhäringa spontanfelmkväll söm än säjer här på täppa. SKETAMYSET! Me gusta very muchomucho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0