Det kliar på benet

När jag ändå håller på att beklagar mig (kände att slutet på förra blogginlägget blev lite VÄL depp), så kan jag passa på att säga att nu när jag bor utomlands (fan vad fancy det känns att säga så, tro mig, its nat dat glamorous) så håller jag på att gå isääääär vissa perioder för att jag saknar alla goingar där hemma i soliga Sverige! Assåe mina härliga underbara systrar och alla mina kåmpizar, I MISS YOU! bah så ni vet! especially iaklia, marilirirliii och jenhet och alla andra sötizar som VET VILKA NI Ä!

Töntig jag känner mig som skriver värsta kärleksförklaringen, men det är true love vi snackar här! Längtar till sommaren när jag kan jobba hemma i Sunne istället och träffa vilka jag vill när jag vill hur jag vill vart jag vill!


PUSS!


Kommentarer
Anonym

You should come home!!! ;D yihaaa, summer 2012 will rock the clock.. ? ;)

2012-01-14 @ 11:35:20
URL: http://iadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0