Boomshakalak

Alltsåååå Rebecca & Fiona i fredags var magiskt, maffigt, insane och bara helt...underbart! Bästa utekvällen på väldigt, väldigt länge! Vi kommer prata om den 10e februari i framtiden och längta tillbaka till just den kvällen, för SÅ bra var det, jag tror ni fattar! Grädden på min enorma skål med potatismos var ju att jag mitt i min drunken haze på väg ut från nöjesfabriken skymtar ett par blonda lockar och två par skor med gigantiska sulor precis vid vägen, det enda jag hann tänka när jag stövlade fram till Fiona Fitzpatrick var "säg nåt smart, säg nåt smart, SÄG NÅT SMART!!!". Det sa jag inte. Men kläckte iallafall ur mig att hon är jävligt grym och fick pussa henne på kinden (stackars tjej, haha). SKA ALDRIG MER TVÄTTA ANSIKTET! närå, men ni fattar grejen! Tror seriöst jag skulle kunna bli kär i Fiona alltså, astrevlig var hon! Och så SNYGG!

TACK ALLA GODINGAR SOM GJORDE KVÄLLEN SÅ JÄVLA FUCKING BRA! Nu taggar vi maskinen på valborg tycker jag, det är ju bara, låt se... två månader kvar typ! YEAH!





me gusta!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0