But we like it when were spinning

Sjukan fortsätter, slår snart förkylningsrekord här, which is huge you guys!! Det som är gött dock är att jag bah kan chilla med en massa film och chai-te hemma i soffan, typ. Har t.ex. nyss sett på Mulan<3 herrejääävlar vilken bra film det är, egentligen! En av mina absoluta disneyfavoriter, kan tilläggas! Älskar att se på gammalt tecknat nu när man är äldre och liksom ser pedagogiken i hela storyn! Mulan t.ex. är en sån jäkla girlpowerfilm AND I LOVE IT! När jag blir vuxen ska jag bli precis som Mulan. Strong independent woman som kan dänga vem som helst och rädda Kina när hon känner för det, inte alls höga ambitioner Linnea Magnusson, inte alls!


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0