Bajskorvar

Har gått och blivit något så fruktansvärt förkyld! Feber, ont i halsen, hosta, hela kitet! Tror jag lever i symbios med Jen eller nåt för när jag surfade in på hennes blogg för nån timme sen (hemskt att man håller kontakten via bloggar och facebook nowadays </3), såg jag att även hon lider av detta! Too bad too bad, MEN det som inte dödar, tänker jag! PLUS att jag drar hem till Swedenland imorrn igen med Simpan, wonderful! Det här är nog enda gången ni kommer få läsa att jag är sjuk på das blogg förresten, har sånt jävla järnstarkt immunförsvar annars, det är helt sjukt (höhö)! Har ALDRIG ont i huvudet och är ALDRIG förkyld eller mår illa eller nån sån skit, strong independet och hälsosam, thats mah middlenames YAO!

Sitter för övrigt föga förvånande och kollar igenom säsong 4 av Gossip girl nu, och förlåt om jag gör vissa besvikna men JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA vad jag stör mig på Jenny Humphrey! GE DAJ NÅN GÅNG, YOU WILL NEVER BECOME A NEW BLAIR WALDORF SO JUST DROP IT! VET att du är e snäll tös innerst inne så bah kör på good-girl stuket istället snäääällaaaaaaaaaaaaaa! Det klär dig så mycket bättre!

SÅ intressanta är mina dagar nu alltså, allt kretsar kring Upper east siders, feber, thé emellanåt (världens goaste för övrigt, tack moa!) och sova, typ! Ikväll ska dock jag och Simpan lyxa till det med lite ostepop (<3) och cola framför reprisen på grammisgalan! Vet dock redan vilka som vunnit alla kategorier, but still! MYSET!

SYNS IMORRN SVERIGE!

Ps. Sa jag för övrigt att jag ÄLSKAR Amanda jenssens nyaste? Gosh, hon överträffar sig själv den bruden! Länkar till en liveversion istället tho för älskar när man ser att hon själv blir så jäkla taggad av låten och liksom nästan skrattar till lite innan hon börjar sjunga! MUY BIEN!
Okej.. skiten gick inte att lägga upp, men SNÄLLA gå in på länken och kolla så förstår ni vad jag snackar om! Det är värt det!

http://www.youtube.com/watch?v=pttJ4Uzu3F0

XXXO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0