Bad girls do it well

ÅH DEN HÄR VILL JAG HA! Mitt nya motto också för övrigt, stämmer så jäkla bra in på min livsstil! Varför ska man dö gammal, ful och obetydlig liksom? NOWAY!
Närrrrrrrrrrrrrrrra
Var och myste på en mysig myskvel hos mysiga jennie och donborn igår, favoritparet<3 nördade igenom första Sagan om ringen filmen också, åååh alla alver är så fina! Om jag var med i de filmerna skulle jag vara Arwen, känns som mig rakt igenom. Varje gång jag uppenbarar mig blir allt bara så ljust och alla bah "WOW". Sen kan jag ju snacka alviska också, enligt min käre rumskompis Simon Carlvik, som gick omkring och mytade ihop detta min första dag på nya jobbet. Typ tre pers kom fram till mig och bah "är det verkligen sant att du snackar alviska?", hehe oh simon, I owe you one!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0