Sans soleil

Sitter ööpp å vänter på julietta som aldrig slutar på jobbet... //sadface, jag och simon såg nyss på de två första avsnitten i Rebecca & Fiona-serien, så sjuukt bra är den! Fattar inte riktigt varför, de är så störtsköna rakt igenom bara! Ska bli euutreuuligt reuuligt att se dom på nöjes i februari, är redan fett PEPP!

Var för övrigt och provjobbade på nya jöbbä idag också, som servitris på qualitynåntingnåntinghotell, det gick bra! Tappade inga bestick in i nåns huvve, hade inte sönder ett enda glas och spillde inte ens nånting (!!!!!!) vilket var jävligt förvånande eftersom jag har ovanan att ALLTID göra det så fort jag håller i nåt drickbart som råkar innehålla alkohol. Råkade t.ex. hälla ut en halv champagneflaska i min mentors soffa på studenten. Way.to.go.linnea. Tur att betygen redan va satta. hehehehheheFNIZZ.

Jag VET att bloggen ser förjävlig ut btw, men för e jäänt som fuskade sig igenom hela programmering A-kursen är det inte direkt en klackspark det här med kodskrivande, så får tillägna min lediga tid här i Nörg till att lära mig allt på riktigt istället, så bloggen iallafall ser acceptabel ut. För nu är den ju verkligen gräslig! Får ta en liten paus i gossipgirl marathonet helt enkelt, lite sorgligt, men nåt måste ju offras!

Äjmen en snygg bild på det va?





Har verkligen fetaste crushen på vampyr-helgen nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0