OUI

IDAG mina vänner, blir allra käraste Simon/Djslim/slimmiesimp/simpan/ Carlvik hela 20 jordsnurr gammal!!! Upp på sociala och ner på systemet typ! Tur vi är hårt arbetande ungdomar så du slipper det förstnämnda min vän, stort fett cyber-grattis härifrån! Nu är dina omogna ungdomsår med fjortisfyllor, mopedkörning och andra tramserier förbi och framför dig har du ett lugnt och civiliserat, men framförallt VUXET liv med pensionärssparande, stickning av diverse klädesplagg och älgjakt!

NÄRRA, skoja bah! Det är nu det roliga börjar mi amigo!

Var och firade denna grabb tidigare ikväll med bland andra Jen, Ia, Mia, Moa och Elin. Det var verkligen sjukt mysigt och framförallt trevligt! (även om jag HATAR när folk använder det ordet när de beskriver en kväll, trevligt! det låter typ som nåt några gamlingar skulle säga efter ett kafferep, trevligt trevligt! MEN, det var det iallafall!). Satt bland annat och diskuterade aktie/fondsparande och allt som hör till och TYCKTE DET VAR INTRESSANT! Vad har hänt med mig? är det något virus jag drabbats av i Norge eller whats the mattah? Kanske bara håller på att växa upp ändå? Dä spörs! Iallafall blev vi bjudna på vääärldens goaste smörgåstårta och en massa cheesecake, molusker och diverse godsaker, så gick nog upp tio kilo men det vare fan värt!

Tack för en sjukt trevlig (där kom det igen) kväll Simpen och alla andra! Och grattis igen!!

Hedrar dig med en bild på your very own favourite, the one and only...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0