Määääää

Har en liten break från ett av mina jobb alldeles precis nu, ska iväg igen om en timme och agera proffsig servitris. Lägg lite extra tyngd på just AGERA. Så överdrivet proffsig är jag inte. I fredags tillexempel tappade jag en gaffel rakt i ryggen på en tant, blev lite akward. Hon låtsades inte om nånting, jag låtsades inte om nånting, ingen skada skedd isåfall tänker jag. Fast det var det säkert egentligen, hon satt garanterat där med gråten i halsen, tårarna i ögonen och en olidlig smärta i tantryggen, stackarn!! Äldre människor som är ledsna är nog bland det sorgligaste jag vet! Barn däremot förtjänar bah lite spanking då och då, eller, jag gjorde iallafall när jag var barn. Hade nog behövt sitta i the naughty corner mer än jag fick haha, var verkligen så sjukt evil ibland. En gång t.ex. åt jag och en kompis upp HELA Lovisas chokladkalender och täppte igen luckorna så det liksom inte syntes att vi hade öppnat dom, och trodde vi var as-smidiga. Det var vi inte. Lovisa upptäckte det senare på kvällen när min kompis hade åkt hem mätt och belåten. Lovisa grät, jag grät, mamma och pappa skällde ut mig. Inte speciellt värt egentligen!

HUR SOM HAVER, nu ska jag njuta lite av Gossip girl innan jag drar iväg på hardworkwork igen! Drömde faktiskt om Chuck och Blair inatt, igen!






XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0