Dä ä görlpower gudrun!

Fick just en himla knepig flashback från när jag var typ, 12 bast kanske? Ni vet hur man genomgick en massa faser på musikvägen när man var yngre (eller, egentligen gör man nog det fortfarande?), anywho, jag lyssnade typ IHJÄL MIG på all heavymetalmusik man kunde hitta. Korn, In flames, Arch enemy, System of a down, Killswitch engage, amen typ baaara sånt verkligen. OCH, då kommer jag verkligen ihåg att jag tänkte nåt i stil med det här: "assåeeh, tjejsångare det funkar inte..". Gav inte ens de stackars brudarna en chans. Poor chicas!

Iallafall, det jag skulle komma till är att jag har vänt på steken helt och hållet nu! Finns ju så sjukt mycket bra musik med femalesingers överallt. Sitter faktiskt just precis i detta tillfället och lyssnar på Lykke li, en av mina absoluta favoritartister, så fruktansvärt äckligt ofantligt bra är hon!

Här är för övrigt några till görlpowerbruds:













..och JÄKLAR vilken tid det tog att ladda upp alla dessa bilder med vårt bredband, PHEW. I mean, no offense Simon, men netcom är inte finaste julkulan i granen va? Men bättre än ingenting såklart! Om du läser min blögg nu slimmiesimpisch, KOM HEM!! Dör av tristess, har sett på typ fem avsnitt av Gossip girl på raken idag! Julia bara jobbar hela tiden, du vet hur det är! Skit i sverige och join the dark side nuuu!

/Lessen hest som vill dricka lesk men inte har råd för det är så JÄVLA DYRT HÄR!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0