ARRRIIBA

Alltså, om allt här i Norge går enligt planerna kommer jag förhoppningsvis spendera juni, juli och augusti i Le wonderful svezialand! och DET, mina vänner, kommer bli beyond gött! Är sugen på en riktig festivalsommar! Förutom P&L ska jag bannemej rava mig iväg till Way out west, jag bara MÅSTE det! Har velat gå dit typ 3 år i rad nu, men har inte kunnat på grund av olika anledningar, men i år, DÅ JÄVLAR! Jag menar Florence and the machine + Bon iver, mmmhmmm, MÖMS! Känns som en sjukt mysig festival också! När Anabanana flyttade till götet för ett par år sen strosade hon och jag omkring med Lovisa och Moa runt själva festivalområdet på en av kvällarna, bara för att spana in det liksom, och jädrar vad det såg soft ut! Man blev liksom teasad på nåt sätt när man gick mitt i alltihop, andades in doften av belgiska våfflor, öl, cigarettrök och langos, såg alla glada och peppade ansikten runt omkring sig, hörde livemusik i bakgrunden och kände solen steka på axlarna. Allt var bara så himla festivaligt och somrigt och det var så fruktansvärt hjärtskärande att inte vara ägare av en Way out west-biljett just då! Sen älskar jag Göteborg i största allmänhet också så det är ju bara skönt att vara där med!

SO THATS WHY jag ska göra mitt allra yttersta för att bege mig västerut i Augusti! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0