Akkurat nå

Har precis tagit typ vääärldens skönaste dusch efter lite hardworkwork på ett av hotellen, underbart var det! Btw, idag på jobbet nådde jag min gräns angående mina kostvanor! Eftersom jag jobbar på tre olika hotell blir det lätt att man vänjer sig vid att slänga i sig mat, nyttig som onyttig, lite då och då = efterrätt varje dag. Får nog seriöst tagga ner på det nu eftersom jag inte tränar nånting här. Annars blir det väl ett sumo som återvänder till Sverige till våren, och inte den supersexiga, slimmade och hunkiga bruden som ni är vana vid att se (kidding).
SEN måste jag bara påpeka (jag vet att du tycker jag är sjukt nördig nu Simon) aaaatt jag hittar mer och mer likheter mellan Isengard/Mordor och Norge för var dag som går! Helt sjukt alltså!! Därför ska jag i framtiden tillägna ett helt blogginlägg åt detta (!!!), måste bah skaffa lite mer bildbevis osv först! Jag lovar, ni kommer få en chock! Det är som att J.R.R. Tolkien reste hit för typ 20 år sen för att ta ett flyg till Gran Canaria eller nåt och bah "men herrejävlar så här ser ut, det här sorgliga stället måste jag skriva en bok om, I will name it...... ISENGARD!!!"
Dundunduuuuun


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0